- טיפול לטינטון באוזניים-

טיפול לטינטון באוזניים - טיפול טבעי, בטוח ועם אחוזי הצלחה גבוהים

חיפשת טיפול טבעי להפחתת הרעש של הטינטון באוזן? אצל עודד שלם ישנם טיפולים טבעיים שיסייעו לך כמו שסייעו כבר לעשרות מטופלים

בקליניקה של עודד תקבלו טיפול שכולל בניית תוכנית טיפולים אישית המבוססת על טכניקות טיפול כמו דיקור יבש ועיסוי רפואי. הטיפול נועד כדי להקל ואף להעלים את הרעשים והצפצופים, וכמובן את תחושת הלחץ ותחושת המתח הנפשי הנילוות.

עודד שלם נותן טיפול מקיף לסובלים מטינטון ועושה את עבודתו מתוך רצון עז לעזור לאלו הסובלים מהרעשים הבלתי פוסקים. בידיו כלים רבים כמו דיקור יבש (דיקור מערבי), עיסוי רפואי, טריגר פוינטס ועד כלים רבים. לכל מטופל יבנה תוכנית מותאמת אישית למצבו ולצרכיו שלו על מנת שיוכל להפרד סוף סוף מהצפצופים והרעשים הטורדניים של הטינטון (לעיתים לא יהיה ניתן להפסיקם לגמרי אך נוכל להגיע להפחתה של הרעשים). 

צריך להבין שרעשי הטינטון המטרידים אינם גזרת גורל!
ניתן לטפל בהם במסגרת תוכנית טיפול. תוכנית זו צריכה להיות כזו שמסתכלת על המכלול ועל האדם מנקודת מבט הוליסטית ושלמה. לא מומלץ להסתכל על הטינטון כאירוע נקודתי שיש לטפל בו אלא צריך להסתכל גם מעבר. טיפול שלם ומקיף יאפשר באדם, בגופו ובנפשו יאפשרו בסוף גם להביא לפתרון מיוחל לכל כאב או הפרעה מטרידה אחרת.

 

לקוחותיי המרוצים

לקוחותיי יעידו על כך שחייהם השתפרו בצורה ניכרת והם חיים חיי שלווה ורוגע לאחר הטיפול שקיבלו

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

המלצות מטופלים נוספות בהמשך

לנוחיותכם 2 קליניקות

טינטון זו לא גזרת גורל!

רבים ממטופליי כבר קיבלו טיפול לטינטון ומדווחים על הקלה משמעותית.
צרו קשר עכשיו - מספר המקומות מוגבל

השאירו פרטים כעת ואחזור בזמן הקרוב

- טיפול לטינטון באמצעות רפואה משלימה -

למה טיפול ברפואה משלימה היא הדרך הנכונה עבורך

לטינטון אין נכון להיום שום טיפול רפואי מערבי שמצליח לטפל בבעיה ולפתור אותה. כאשר הולכים לרופא הוא לרוב יגיד שאין מה לעשות. הסיבה לכך היא שבגישה המערבית לא מסתכלים על הגוף כמכלול אלא מסתכלים נקודתית איך לפתור בעיה ש"צצה". מה שחשוב להבין הוא שבעיות לא צצות סתם כך באמצע החיים, כל מערכות הגוף קשורות זו לזו וברפואה המשלימה מסתכלים על הגוף בצורה הוליסטית.

טינטון זו לא גזרת גורל! רבים ממטופליי כבר קיבלו טיפול לטינטון והיום מדווחים על הקלה משמעותית, צרו קשר עכשיו - מספר המקומות מוגבל

אפשר גם בוואטספ