טיפולים נוספים בקליניקה

בעיות רפואיות

עיסוי עד הבית

עודד שלם – מעסה רפואי אורטופדי, ספורטתרפיסט, מוסמך M.T ובעל הסמכה בדיקור יבש.

עיסוי עד הבית – חווית הספא אצלכם בבית!

 

במידה ואתם סובלים מכאבי גב, שרירים או בעיה אורתופדית אחרת ואתם יודעים שעיסוי רפואי הוא פתרון מצוין עבורכם, אבל לוח הזמנים הצפוף מונע מכם להגיע לאחת מהקליניקות שלנו, אז אתם לא צריכים יותר להתפשר כי אנו מעניקים גם שירותי עיסוי עד הבית.  אין צורך לצאת מהבית בשביל מסאז' איכותי ומקצועי, אנחנו נדאג לכך שהספא יגיע עד אליך בהזמנה קלילה ופשוטה.

חשוב לדעת!
סוגי עיסויים ושירותים נוספים:

מגוון מטפלים ומטפלות מקצועיים ואיכותיים המציעים מגוון רחב של עיסויים עד בית הלקוח: עיסוי רפואי, עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוקות, רפלקסולוגיה ועוד.

ניתן להזמין גם עיסוי זוגי עד הבית, מסאז' לאירועים ועמדת עיסויים מרגיעה למשרד.

  • עיסוי עד הבית הינו עיסוי מקצועי בלבד! צוות המטפלים והמטפלות שלי נבחר בקפידה ואני משקיע את מירב המאמצים למענכם בכדי שתוכלו להנות מחווית מסאג מקצועי עד הבית ברמה הגבוהה ביותר.
  • ניתן להזמין עיסוי רק בתאום מראש.

עיסוי רפואי עד הבית

עיסוי רפואי הוא דרך טיפול לבעיות כמו בעיות כאב כרוניות, בעיות כאב אקוטיות, בעיות רפואיות פתולוגיות גופניות ועוד. הטיפול נעשה בהתאם לכל מטופל ומשתמש בשילוש של מספר טכניקות עיסוי כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, טיפול בכוסות רוח ונקודות לחיצה (טריגר פוינט).
העיסוי הרפואי מוכר בעולם כטיפול אפקטיבי ומומלץ ע"י רופאים רבים לטיפול בבעיות גופניות.מלבד הטיפול הגופני, עיסוי רפואי מומלץ גם כטיפול בבעיות נפשיות כמו טיפול בהורדת לחצים, חרדות ופחדים.

טיפול של עיסוי רפואי עד הבית מבטיח את הנוחות שלכם בסביבת הטיפול – הבית שלכם. כך אם אתם בעלי נכויות, קשיים פיזיים ונפשיים או בעלי לוח זמנים צפוף נוכל להגיע אליכם הביתה ולטפל בכם בכל מקום אשר תצטרכו.

מסאז' עד הבית – מתנה או הפתעה

אם אתם מחפשים דרך יצירתית להפתיע את בן או בת הזוג שלכם, עיסוי עד הבית זה הפיתרון עבורכם! כחלק מהשירות שלנו אנחנו מציעים עיסוי מקצועי עד הבית לרגל יום הולדת, יום נישואים או לכל אירוע כזה או אחר.
ההפתעה כוללת עיסוי יחיד \ זוגי כאשר אנחנו מגיעים אליכם עם מיטת הטיפולים הנוחה והמוכרת ממכוני עיסוי. תוכלו לבחור איזה עיסוי הכי מתאים לכם מראש:

  • עיסוי עד הבית – רקמות עמוק
  • עיסוי עד הבית – עיסוי שוודי
  • עיסוי עד הבית – טיפול בכוסות רוח
  • עיסוי עד הבית – נקודות לחיצה (טריגר פוינט)
  • עיסוי עד הבית – לנשים בהריון
  • עיסוי עד הבית – עיסוי לספורטאים

 

אנחנו מבטיחים כי המעסים המגיעים אליכם הם המקצועיים ביותר ויעניקו לכם את החוויה הנעימה והטובה ביותר לרגל האירוע המשמח.

עיסוי עד הבית – ספורטאים

בין אם אתם ספורטאיים מקצועיים או עוסקים בספורט בתדירות גבוה, עיסוי לספורטאים יכול להתאים כחלק מהתליך מניעה של פציעות וכחלק מתהליך של טיפול בפציעות. כחלק מעיסוי המיועד לספורטאים נבנת תוכנית טיפולים המתאימה לכל ספורטאי בהתאם לסוג הפציעה והספורט בו הוא עוסק או לחילופין תוכנית טיפולים למניעת פציעות בתקופות עומס. העיסוי לספורטאים תורם ל:

  1. הורדת הפציעות בכ-30~40 אחוזים.
  2. שיפור את ההישגים והביצועים בתקופת הטיפול ולאחריה.
  3. הגברת את מחזור לחץ הדם בגוף.
  4. מניעת דלקות.

 

העיסוי עד הבית לספורטאים מתאים לאלו שגרים רחוק מהקליניקות טיפול שלנו או בעלי לוח זמנים צפוף וצריכים שנגיע עד אליהם בכדי לבצע את העיסוי.

עיסוי עד הבית – לנשים בהיריון

עיסוי המותאם במיוחד לנשים בהריון – העיסוי מתבצע בשכיבה על הצד ועם מספר כריות בכדי להעניק למטופלת את מירב הנוחות. העיסוי נועד כדי להקל בכאבים נפוצים המלווים בזמן ההריון כמו כאבי גב, כאבי רגליים, כאבי אגן, כאבי שכמות וכאבי צוואר.

בנוסף הטיפול תורם לשיפור בזרימת הדם בגוף ובהורדת הורמונים הקשורים למתח – כך העיסוי לנשים בהיריון עד הבית מטפל בפן הפיזי והנפשי של המטופלת ותורם לחווית הריון נעימה ורגועה.

העיסוי עד הבית לנשים בהריון מתאים לאלו שגרות רחוק מהקליניקות טיפול שלנו או בעלות לוח זמנים צפוף וצריכות שנגיע עד אליהם בכדי לבצע את העיסוי.
חשוב לציין כי הטיפול מתאים לנשים בהריון החל מהשבוע ה-14 ולא ניתן לבצע אותו במקרה של הריון בסיכון גבוה, לחץ דם גבוה, רעלת הריון או כאבי ראש.

המחיר גמיש שכן הוא תלוי האזור אליו המעסה המקצועי מתבקש להגיע (לדוגמה – הבדלי מרחקים משמעותי בין קריית שמונה לאילת), משך העיסוי, האם העיסוי הוא אישי או זוגי ועוד. ניתן לברר פרטים ביצירת קשר.

בתיאום מראש ניתן לקבוע עיסוי עד הבית בעזרת מספר הפלאפון המפורסם באתר או להשאיר פרטי יצירת קשר ואנחנו נחזור אלייך. כחלק משירותי עיסוי עד הבית שאנחנו מציעים תוכלו גם לקבוע סדרת טיפולים מראש ולבחור בכל אחד מסוגי הטיפול המקצועי שאנחנו מציעים.

אני בוחר להעסיק את המעסים המקצועיים ביותר, עם מודעות גבוה לשירותיות, חמלה ויכולת הבנה בין מטפל למטופל. צוות המעסים שלי ואני מעניקים שירותי עיסוי עד הבית בכדי לעזור לאלו שלא יכולים להגיע אלינו או לשמח באירוע או חגיגה. עם ניסיון רב ועשרות מטופלים מרוצים תוכלו להיות בטוחים שברגע שאתם בוחרים בעיסוי עד הבית איתנו אתם בידיים טובות.