ההבדלים בין מסאג' רגיל למסאג' רפואי 

ניתן היום ליהנות ממגוון רחב של מסאג'ים שונים, כאשר לכל מסאג' יש את הייחודיות שלו. ישנו הבדל משמעותי בין מסאג' רפואי לבין מסאג' מסוג אחר, מאחר והמסאג' הרפואי נועד לטפל בבעיה אורטופדית מסוימת, בעוד שהמסאג' הרגיל נועד לרוב לפינוק. רוב האנשים חושבים על מסאג' במושגים של הנאה, רוגע ושלווה, אך המסאג' הרפואי עלול לכלול לחיצה על טריגר פוינטס, במטרה להגדיל את טווח התנועה, לסלק חומצות חלב ולהגביר את זרימת הדם והלימפה לאזור. לכן המסאג' הרפואי פחות נועד לפינוק, אלא הוא נחשב לכלי טיפולי למגוון רחב של בעיות אורטופדיות שונות.

מה חשוב לדעת לגבי ההבדלים בין מסאג' רפואי לבין מסאג' רגיל?

רוב המסאג'ים הרגילים נועדו ליצור תחושה נעימה ומרגיעה, המאפשרת לשחרר את הגוף ואת הנפש וליהנות ממגע נעים ומלטף. מדובר לרוב על פינוק עצמי או זוגי, שנועד לצאת משגרת החיים ולאפשר לעצמכם לנוח, ליהנות ולהירגע. אך במידה ואתם חווים תחושת כאב בשכמה, אי נוחות בגב התחתון, שריר תפוס שמונע תזוזה של הצוואר, דלקת באחד משרירי הגוף וכדומה, כדאי לכם לפנות מראש למסאג' רפואי. העיסוי הרפואי מתמקד בבעיה אורטופדית ספציפית, כאשר המטרה היא להקל על המטופל ולסייע לגוף להחלים ולהשתקם. לכן העיסוי יתמקד באזור ספציפי, ולא יכלול את כל הגוף. לעומת זאת, מסאג' רגיל יתמקד בכל הגוף, במטרה ליצור רוגע ונינוחות, לצד תחושה הרמונית ונעימה יותר. מעבר לכך, טיפול בבעיה מסוימת ידרוש לרוב מספר טיפולים, לכן יהיה צורך לבנות תוכנית טיפול ולהתמיד בה. לעומת זאת, עיסוי רגיל הינו עיסוי חד פעמי ואינו כולל טיפולי המשך או התאמה ספציפית למטופל.

נקודות שכדאי לדעת לגבי מסאג' רפואי

מסאג' רפואי יכול להתאים לכל אדם שסובל מבעיה אורתופדית מסוימת, החל מכאבי גב, כאבי צוואר, דלקת ברצועות או בגידים, פציעות ספורט שונות וכדומה. אנשים הסובלים מכאבים כרוניים יבחרו לא פעם להגיע לעיסוי רפואי, שיכול לשפר את התחושה הכללית ולהפחית את תחושת הכאב. העיסוי הרפואי כולל שילוב של מספר טכניקות עיסוי שונות, המותאמות למטופל ולפתולוגיה שלו. כדאי לציין כי הטיפול הרפואי מוכר בתור טיפול אפקטיבי, המומלץ לטיפול של פתולוגיות שונות. הטיפול יכול לשפר את גמישות הגוף, להזרים את הדם והלימפה, לשפר את טווחי התנועה ולשחרר שרירים תפוסים. מומלץ להגיע לעיסוי רפואי במקרים של בעיות גב כרוניות או אקוטיות, פריצת דיסק, דלקות בגידים או במפרקים, כאבי ראש וצוואר, לחץ נפשי, בעיות יציבה ועוד.

אנו בקליניקה של עודד שלם – מעסה רפואי בכיר וספורטתרפיסט – נשמח לספק לכם מסאג' רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עודד פיתח שיטת טיפול ייחודית, המבוססת על שנים של לימודי טכניקות שונות. המסאג' הרפואי שלנו מאפשר לקבל מענה מהיר ומדויק לכל בעיה אורתופדית ולהקלה מידית בתסמינים השונים. לקבלת מידע נוסף ולתיאום תור, צרו קשר!

אנו בקליניקה נשמח לסייע לכם, במומחיות רבה ועם שנים של ניסיון. בקרוב, תוכלו לחוות הקלה משמעותית! למידע נוסף, ייעוץ, ותיאום תורים צרו קשר עכשיו  050-818-4444