כאבי גב תחתון/ גב תחתון תפוס

רוב האנשים חוו כאבי גב תחתון בשלב כזה או אחר בחייהם. מדובר על כאב מטריד ומציק, שמקשה על הריכוז ועלול להחמיר עם השנים. ברוב המקרים הכאב מתחיל בעקבות מחסור מספק בתנועה ופעילות גופנית, לצד ישיבה ארוכה וסטטית מול המסך. רוב האנשים מבלים חלק ניכר מהיום שלהם בישיבה, דבר שללא ספק משפיע על מצב עמוד השדרה שלהם. לכן חשוב להקפיד על תנועה מספקת לאורך היום, לצד הקפדה על מתיחות ופעילות גופנית, שתשמור על הגב שלכם. מעבר לכך, כדאי לדעת כי באמצעות עיסוי מקצועי ומותאם אישית ניתן להעלים את תחושת הכאב ולשפר את איכות החיים שלכם. הדבר נכון הן לגבי כאב גב אקוטי, הנגרם כתוצאה מתנועה לא נכונה, והן לגבי כאב כרוני, שמלווה אתכם לאורך השנים.

כאבי גב תחתון/ גב תחתון תפוס – מה ניתן לעשות?

אנשים שסובלים מכאבי גב עלולים להתקשות בביצוע של משימות פשוטות ויומיומיות, הכוללות הרמה של שקיות מהסופר או אפילו סידור הכלים במדיח. כאבי גב עלולים להקשות על כיפוף או יישור הגב וכמובן לגרום לתחושת מצוקה וכאב. רבים פונים לאורתופד ולפיזיותרפיה, אך לא תמיד הטיפול הקונבנציונאלי מאפשר לפתור את הבעיה. לא פעם, מומלץ לשלב עיסוי רפואי, על מנת למתוח את השרירים המייצבים את עמוד השדרה, להזרים דם לאזור ולהפחית את המתח הנפשי שלכם. ידוע כי כאבי גב עלולים להתגבר כתוצאה מסטרס נפשי, לכן מומלץ לתת על כך את הדעת ולפנות לאנשי מקצוע מתאימים. כמו כן, באמצעות העיסוי ניתן להגיע לטריגר פוינטס, שעלולות להעצים את תחושת הכאב. מומלץ לשלב מספר טכניקות שונות של עיסוי, על מנת לספק לכם את המענה המושלם ביותר לצרכים שלכם.

מה עלול לגרום לכאבי גב תחתון וגב תחתון תפוס

חשוב להבין כי הגב שלנו נתון לכמות עצומה של לחצים שונים לכל אורך היום. כל סוג של התכופפות מפעילה לחץ מסוים על הגב. הדבר נכון גם לגבי ריצה, הרמת משאות שונים וכל פעולה אחרת, הגורמת לעומס על החוליות או השרירים המייצבים. מעבר לחיי היומיום, יש לבחון את ההיסטוריה הרפואית שלכם, מאחר ובחלק מהמקרים כאבי הגב נגרמים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק, חבלה, תאונת דרכים, מכה חזקה באזור וכדומה. מטפל מנוסה ומיומן יוכל להתאים את הטיפול המושלם עבורכם.

אנו בקליניקה של עודד שלם נשמח לספק לכם אבחון מקיף וטיפול יסודי במקרים של כאבי גב תחתון. אנו מתמחים בטיפול בבעיות אורטופדיות ופציעות ספורט ונשמח לסייע לכם במקרים של גב תחתון תפוס. באמצעות עיסוי מקצועי, המותאם לצרכים שלכם, תוכלו לחוות הקלה משמעותית בתחושת הכאב ולשפר את טווח התנועה שלכם. למידע נוסף ולתיאום תור, צרו קשר!

אנו בקליניקה נשמח לסייע לכם, במומחיות רבה ועם שנים של ניסיון. בקרוב, תוכלו לחוות הקלה משמעותית! למידע נוסף, ייעוץ, ותיאום תורים צרו קשר עכשיו  050-818-4444