עיסוי רקמות עמוק – למי הוא מתאים?

רבים מבינים את החשיבות של עיסוי איכותי ומקצועי, שיכול להרפות את שרירי הגוף, להפחית את רמות הלחץ והמתח הפנימי וכמובן לסייע במקרים של כאבים אורתופדיים שונים. עיסוי רקמות עמוק נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים ביותר, מאחר והוא מיועד לסייע לכל מי שסובל מכאבים בשכבות העמוקות של השריר. העיסוי מתמקד בסיבי השריר העמוקים והוא נעשה לאורך ולרוחב הרקמה. כתוצאה מכך, זרימת הדם באזור משתפרת באופן משמעותי והשרירים מתרככים ומשתחררים. העיסוי יכול להקל באופן מהותי על כאבים כרוניים שונים ולשפר את טווח התנועה.

עיסוי רקמות עמוק – כל היתרונות בטיפול אחד

עיסוי רקמות עמוק נחשב ליעיל במיוחד לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים. רבים נאלצים לכתת את רגליהם בין רופאים שונים, לעבור טיפולי פיזיותרפיה מתישים ואף להיעזר בזריקות והליכים כירורגים, ללא שום שיפור בתחושת הכאב. רבים מגיעים לעיסוי רקמות עמוק ומופתעים מעומק ההקלה, שהם חשים בסיום הטיפול. העיסוי יכול לסייע לסוגים שונים של כאבים אורתופדיים ולשחרר שרירים תפוסים, שאינם משתחררים בסוגי עיסוי אחרים. מעבר לכך, הטיפול יהיה מושלם עבור כל מי שאוהב מגע יותר מאסיבי ומעוניין לשפר את טווח התנועה שלו. העיסוי מאפשר להקל על המתח הנפשי, שמצטבר לאורך זמן ומסייע למטופל להרפות וליהנות מתחושה של רוגע ושלווה. יש לזכור כי מתח פיזי ונפשי מתבטא בשרירים תפוסים ובבעיות בזרימת הדם והחמצן אל כל רקמות הגוף. כתוצאה מכך, רקמות שונות עלולות לסבול מזרימת דם חלשה וממחסור בחומרים חיוניים, לצד הקושי לסלק רעלים ופסולת, בשל בעיות בזרימת הדם ונוזל הלימפה. העיסוי מסייע בהזרמת החומרים החיוניים אל התאים ומזרז את פינוי הפסולת.

עיסוי רקמות עמוק – היבטים שונים ששווה להכיר

עיסוי רקמות עמוק יכול לסייע לכל מי שסובל מכאבי גב וצוואר, פריצת דיסק, בלט דיסק, פציעות ספורט, גוף נוקשה, בעיות יציבה ומתח פיזי ונפשי. החוכמה היא כמובן להגיע לקליניקה מקצועית ואמינה, שתוכל לספק לכם אבחון מקיף והתאמת תוכנית הטיפול היעילה ביותר עבורכם. הטיפול יכול לסייע לכם להתמודד עם פציעות שונות ואף למנוע התפתחות של פציעות ובעיות רפואיות נוספות. מדובר על עיסוי ממוקד ויעיל, שיכול לסייע ולהקל על המטופל בטווח המיידי. אך על מנת ליהנות מתוצאות ארוכות טווח, יש צורך להקפיד על רצף טיפולי. תוכנית טיפול אישית תאפשר להתאים לכם את תדירות הטיפול הדרושה עבורכם, במטרה לפתור את הבעיה בצורה היעילה ביותר. לרוב מדובר על טיפול אחת לשבוע – שבועיים ולאחר מכן טיפולי תחזוקה שוטפים אחת לחודש. 

אנו בקליניקה של עודד שלם נשמח לספק לכם עיסוי רקמות עמוק ברמה הגבוהה ביותר. עודד הינו מעסה רפואי בכיר וספורטתרפיסט, המחזיק בוותק וניסיון של שנים בתחום. אנו מתמחים באבחון וטיפול של פציעות ספורט ובעיות אורתופדיות שונות ונשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום. לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר!

אנו בקליניקה נשמח לסייע לכם, במומחיות רבה ועם שנים של ניסיון. בקרוב, תוכלו לחוות הקלה משמעותית! למידע נוסף, ייעוץ, ותיאום תורים צרו קשר עכשיו  050-818-4444