טיפולים נוספים בקליניקה

בעיות רפואיות

טיפול בכאבים במפרק הירך

עיסוי רפואי הפעילות הפיזיולוגית של העיסוי עוזרת להפחית את הכאב ולפתור בעיות של נפיחות וכאבים במפרק הירך. כמו כן, טיפול בשיטת האלקטרו אקופונקטורה עשוי להיות יעיל להפחתת הכאבים כתוצאה מדלקות במפרק הירך.

כאבים במפרק הירך

כאבים במפרק הירך יכולים להיגרם כתוצאה ממספר מצבים רפואיים או פיזיים:

אוסטארטריטיס – מצב רפואי שבו הירך פגיע באופן כללי ומתחילה להיווצר צפיפות עצם במפרק הירך. לרוב התחושה תלווה בכאב וקשיי תנועה כאשר המפרק מתפשט ומתחלק.

פציעת במפרק הירך – פציעות אלה בדרך כלל נגרמות מפעילות פיסית קשה ומתמשכת המייצרת עומס רב על מפרק הירך. התוצאה גם כאן תהיה כאבים עזים וקושי בתנועה.

דלקת בשרירי הירך – מדובר במצב רפואי נפוץ. מצב זה עלול להתרחש כאשר יש עומס רב על השרירים. בדרך כלל כתוצאה מתאונה או כתוצאה מפעילות פיזית מאומצת ומתמשכת של השריר.

מהם דרכי הטיפול היעילים ביותר לכאבים במפרק הירך

אלקטרו אקופונקטורה – בטיפול זה נשתמש בזרם חשמלי נמוך לטיפול בכאבים ובדלקות במפרק הירך. מדובר בדיקור עם הולכה חשמלית המעביר זרם חשמלי למפרק הירך.

זרם החשמל מעודד את זרימת הדם והחמצן לאזור הבעייתי. הטיפול מפחית את הדלקות ומסייע להפחתת הכאבים.

טיפול בשיטת האלקטרו אקופונקטורה עשוי להיות יעיל להפחתת הכאבים כתוצאה מדלקות במפרק הירך. עם זאת, יש להיות זהירים ולא להתערב עם סוג זה של טיפול במקרים של פציעות חמורות, דלקות חמורות, ובעיות של הפרעות במערכת החשמלית של הלב. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בעל ניסיון אשר עבר הכשרה מקצועית בתחום.

דיקור יבש – טכניקה המשמשת לטיפול במגוון בעיות בריאותיות, כולל במפרק הירך. הטכניקה מבוצעת על ידי מספר מחטים דקים אשר מוחדרים לעומק העור בנקודות מסוימות בגוף ופועלים על מנת להזרים לגוף אנרגיה כדי להפחית את הכאבים. דיקור יבש עשוי להיות הטכניקה היעילה ביותר להקלה על הכאבים ולסייע בהחלמה. עם זאת, חשוב להיוועץ עם מטפל מוסמך כדי לוודא שטיפול זה הוא הכי מתאים למקרה שלך.

עיסוי רפואי – הפעילות הפיזיולוגית של העיסוי עוזרת להפחית את הכאב ולפתור בעיות של נפיחות וכאבים במפרק הירך.
חשוב לזכור שעיסוי רפואי לבעיות במפרק הירך חייב להתאים לצרכי המטופל ולא ישמש כתחליף לטיפול רפואי מקצועי במקרים של נזק רציני.

כדי לייעל את הטיפול ניתן להוסיף:

תרגילי כוח, גמישות ואיזון על מנת לחזק את השרירים הנמצאים סביב מפרק הירך. תרגילים אלה משפרים את תפקוד המפרק ומקלים על הכאבים.

תזונה ושינויי אורח חיים – אכילת מזון בריא ובעל ערך תזונתי נכון יכול לסייע לשיפור הבריאות והתפקוד המפרק.